Välkommen till min blogg!

Hej och välkommen!
Jag hoppas att ni får en underhållande läsning om mitt liv i usa!
Kom gärna med förslag om vilka ämnen ni saknar, om det är något ni vill veta om livet i Los Angeles eller om ni bara vill veta mer om mig!!!

fredag 15 juni 2012

Maken min

Jag ar en morgonpigg manniska. Otroligt pigg. Vaknar inte med en gang nar klockan ringer men snozar inte mer an kanske tva ggr. Och da ar jag med storst sannolikhet redan vaken. Imorse ringde makens klockan massor av ganger. Vi sager 400 for sakens skull. Jag klev upp efter att den hade ringt och alarmet hade plagat mig nagra ggr.
Till slut vaknade ocksa han. Fragade honom om han visste varfor jag ar sa pigg? "For att du tar kokain" blev det klyftiga svaret.
Dar fick jag sa jag teg.
Och nej jag tar inte kokain. Berodde snarare pa att hans alarm hade tjutit 400 ggr.
//E

Inga kommentarer: