Välkommen till min blogg!

Hej och välkommen!
Jag hoppas att ni får en underhållande läsning om mitt liv i usa!
Kom gärna med förslag om vilka ämnen ni saknar, om det är något ni vill veta om livet i Los Angeles eller om ni bara vill veta mer om mig!!!

tisdag 12 juni 2012

Ojda

Fick reda pa att en van till mig har borjat lasa min blogg sa da fick jag banne mig komma hit och skriva ett inlagg....!
Jaha det kanske ar sa dags for en uppdatering om livet. Jobbet snurrar vidare. Min chef ar galen sa det bringar en hel del drama pa jobbet. Inte med mig som tur ar for jag undviker henne men med manga andra anstallda. Jag far hora om dramat som tur ar :) Bringar lite spanning till vardagen iaf.
Maken och jag har pa allvar snackat om att skaffa barn. Pa allvar innebar att jag har tagit ut p-stavarna. Vi far se hur det gar. Jag ar inte riktigt redo idag eller imorgon men inom en snar framtid (las 2 ar) kan jag tanka mig att fa barn.
Om tva veckor aker jag till England. Ser jag framemot.
Fragade maken om han vill aka pa en semester med mig under sommaren. Han tackade vanligt nej. Sa jag struntrade totalt i vad han har att saga. Jag planerar pa som vanligt. Hoppas kunna aka ivag en vecka eller iaf en lang helg. Vi far se. Vi har pratat om New York, Texas, Caribien med mera. Vi far se.

Mitt sommarlov har borjat. Jag ar valdigt stressad. For forsta gangen sedan jag var 16 ska jag vara ledig en HEL sommar. Kommer driva mig sjalv till vansinnet!

Just nu ar maken i Panama. Akte till Venezuela igar och idag ar han i Panama. Han kommer hem pa torsdag. Forra veckan var han i Gueatemala och nat annat land....Kommer inte ihag langre. Han ar borta mer an han ar hemma. Men men sant ar livet. Vissa makar reser, andra ar hemma konstant.

I ar ar det forsta aret sen jag flytta som jag inte ska aka till Sverige. Kanns konstigt men samtidigt valdigt skont. Trivs nar jag ar i Sverige men oj vad mycket pysslande det ar med att kunna traffa alla under den korta tid jag ar hemma.

Sa nu har ni fatt en uppdatering.
//E

Inga kommentarer: