Välkommen till min blogg!

Hej och välkommen!
Jag hoppas att ni får en underhållande läsning om mitt liv i usa!
Kom gärna med förslag om vilka ämnen ni saknar, om det är något ni vill veta om livet i Los Angeles eller om ni bara vill veta mer om mig!!!

onsdag 13 juni 2012

Vidrigt kaffe

Jag har dragit ner pa mitt kaffeintag nagot drastiskt. Istallet for tva till tre koppar om dagen dricker jag nu endast hogst tre koppar i veckan. Vissa veckor dricker jag inte alls.
Men igar var jag sugen pa kaffe sa jag fixade mig en kopp. Tankte inte sa mycket pa hur mycket kaffe jag hallde och hur mycket vatten (vi anvander en fransk press fran ikea, en kanna med press pa toppen). Tog en klunk av kaffet och maste nog saga att det var bland det vidrigaste jag har smakat! Hallde ut den koppen och nojde mig med te. Min besvikelse var for stor for att atgarda misstaget. Men idag vill jag ha kaffe sa hall tummarna for att jag inte ska vara lika misslyckad som igar :)
//E

Inga kommentarer: